اشنایی با مشخصات و کارایی هندزفری بلوتوث Xiaomi Millet Youth Edition
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرایطی را تصور کنید که در حین رانندگی تماس تلفنی مهمی دارید اما می دانید که استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادف می باشد. در چنین شرایطی هندزفری شیائومی Millet Youth Edition این امکان را به شما می دهد که بدون در دست گرفتن موبایل به مکالمه بپردازید. این هندزفری تک گوشی کیفیت مناسبی در هنگام پخش موسیقی و مکالمه دارد. ما در این مطلب قصد داریم ویژگی های هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح دهیم پس همراه ما باشید.

دیجی کالا:

  • قابلیت پخش موسیقی
    دارد
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک
    دارد
  • وزن
    6.5 گرم
  • ورژن بلوتوث
    4.1
  • NFC
    ندارد                                                                                                                                                                          

ایده برتر پارسیان:

  • قابل اتصال به انواع گوشی ها و تبلت های دارای بلوتوث

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi Millet Youth Edition بلوتوث نسخه 4.1 به کار رفته و می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت اندرویدی و iOS به صورت وایرلس متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا تبلت خود به آن متصل شوید. توجه داشته باشید که این هندزفری دارای محدوده عملکرد 8 متری است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان آنها قطع خواهد شد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet Youth Edition قابلیت اتصال بلوتوثی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

  • کیفیت عملکرد مناسب در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

در هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition از یک میکروفون سیلیکونی استفاده شده که مقاومت قابل توجهی در برابر نویزهای محیطی دارد. به طور کلی این هندزفری امکان انجام مکالمه ای شفاف و واضح را برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین صدای ارائه شده توسط هندزفری مدل Millet Youth Edition محصول شرکت شیائومی از قدرت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری شارژی شیائومی Millet Youth Edition می توان کیفیت عملکرد آن را مناسب ارزیابی کرد.

برای خرید این هندزفری سبک و با دوام می توانید به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب ثبت سفارش کنید و همچنین امکان ارسال به درب منزل نیز برای شما مهیا می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی